De widgets

Ik heb enkele widgets in de sidebar gezet. Je ziet de laatste tien links die ik onder de tag “opensource” in mijn del.icio.us heb opgeslagen. En je ziet de laatste vier berichten van het weblog van de Sakai Special Interest Group The Netherlands.

6 reacties op De widgets

  1. stelt zegt:

    Handig spul, als je er nou ook nog een feed van opennieuws.nl bij zet ben ik helemaal blij.

  2. wytzekoopal zegt:

    Widgets aangepast. Nu drie: 1) open nieuws, 2) onderwijs en OSS, geleverd via Livre.nl en nog steeds 3) Sakai NL weblog.

  3. stelt zegt:

    Heel mooi, maareh.. die van opennieuws is zo niet echt een feed, nu moet ik nog steeds naar die site toe, dan kan je er net zo goed gewoon een linkje naar toe zetten. Is er ook een echte feed van?

  4. wytzekoopal zegt:

    Nee, ik kan geen andersoortige feed van opennieuws vinden (ze gebruiken trouwens Feedburner en niet een eigen RSS generator…).

  5. JoG zegt:

    Feedburner heb ik sinds kort in gebruik. Dat zou ook te implementeren moeten zijn denk ik… Vanwege inzicht in de statistieken zou ik dat erg aardig vinden. Alternatief is http://www.opennieuws.nl/xml-rss2.php !

    Wie ‘ze’ is kun je lezen in het colofon van OpenNieuws punt nlšŸ™‚

  6. wytzekoopal zegt:

    Alternatief nu in de sidebar opgenmen, maar helaas: geeft exact hetzelfde resultaat (zie hiernaast). Ben het met Stelt eens, dat dit niet zo nuttig is….

Geef een reactie

