meedoen met dit weblog

  • Reacties
    • bij het betreffende artikel
  • Linkje tippen of stukje aanleveren
    • Met evt. contactgegevens binnen reacties op dít artikel
  • Zelf iets plaatsen
    • Na nuttige bijdragen nemen we vanzelf contact op

3 reacties op meedoen met dit weblog

  1. BvdH zegt:

    Beste beheerders,

    Ik weet niet of dit aan mijn browser ligt of niet, maar het lijkt erop dat de links voor de verschillende categorieën in het linkermenu niet echt werken. Als ik namelijk op een van deze links klik krijg ik een 404 error.

    Groetjes,

    Ben van der Harg

    ps. Interessante Blog dit, misschien dat er ook een post op kan over het besluit van het CvB om de elo commissie voorlopig onderzoek te laten doen naar sakai ?

  2. wytzekoopal zegt:

    Yep, ik zie ook dat de categorieën niet (meer) werken. Ik ga er naar kijken. Wat betreft Sakai: dat onderzoek is inmiddels afgerond en het CvB heeft ‘negatief’ besloten over Sakai. Ik zal er een stukje over schrijven.

Geef een reactie

