IT op UT, AT of K UT ?

zomaar een dialoog(?):

X:
Ik kon door die prutsers hier op de faculteit al een tijd niet meer in mijn email
In 2 jaar tijd hebben we 3 nieuwe emailservers gekregen.. En ze blijven bij exchange
ze snappen het echt niet

R:
qua IT-ers op de UT:
-sommige hebben kennis, kunde en wil
-sommige hebben zeggenschap
tussen die groepen is heel weinig overlap

X:
helaas wel ja.
Soms word ik er echt moe van..
Ze blokkeren gewoon mijn account omdat ik niet reageer op hun berichten..
Die versturen ze nl. automatisch met de domein log on…
maarja dan moet je wel EN onder windows EN verplicht op hun domein inloggen.. en dat doe ik dus niet met mijn Linux werkplek ..
En dan is het dus mijn eigen schuld…

R:
heel lomp
ik snap echt niet waarom de UT Microsoft’s bitch is

X:
tsja.. hier op de faculteit iig wel

IT op de UT is geen Advanced Technology… (en met een slechte basis wordt de rest ook een stuk lastiger)

Geef een reactie

