UT mailt over enquete, zoek de fouten

De UT houdt af en toe enquetes. Deze worden dan aangekondigd via een mail. Uit de laatste viste ik het volgende stukje:”

Wanneer u problemen ondervindt met het openen van de vragenlijst, dan heeft u wellicht baat bij één of meerdere van onderstaande suggesties:

1. Het kopiëren van de link uit uw mailtje naar de adresbalk van uw internet explorer
2. Eventuele pop-up killers uitzetten
3. Het beveiligingsniveau van uw internet explorer op Standaard of (in het engels) Default zetten. (internet explorer -> tools, internet opties, security of beveiliging)
4. Het vernieuwen van uw internet explorer. Dit kan op deze pagina: http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/
5. Wanneer bovenstaande tips niet helpen kunt u altijd mailen met help@mijnopinie.nl

Ik heb een reactie op deze mail gestuurd, omdat ik vond dat er flink ruimte voor verbetering was.
Maar wat vindt jij eigenlijk? REAGEER a.j.b.

2 reacties op UT mailt over enquete, zoek de fouten

  1. Casper H. zegt:

    Ik ben niet anders gewend dan dergelijke domheid. De nieuwste enquete waarvoor ik een verzoek kreeg was zelfs geen online enquete maar een Word document dat ik werd geacht in te vullen en naar de opstellers ervan te e-mailen. Dat is dan ‘del’ en klaar.

  2. stelt zegt:

    Ik kreeg vandaag een herinnering. Toen heb ik maar eens gebeld dat ik eerst antwoord op mijn reactie wilde. Dit werd me beloofd als ik het nog eens zou kunnen sturen. Snel daarna kreeg ik reactie van Richard de Jong (ge CC-d aan Kim Berkel) dat het een stokoude standaard tekst betrof die hoognodig aan een update toe is.

Geef een reactie

